środa, 3 września 2014

ZAWIESZAM!

Boże, jestem tak wściekła!
2 komentarze pod poprzednim rozdziałem?!
DWA?!
D W A ?!

Ja naprawdę się starałam, by rozdział wyszedł fajnie, ale kurde jak widzę te dwa komentarze przez kilka dni to mnie szlag trafia.
Więc zawieszam blooga, być może na bardzo długo.
Z tego co widzę, macie mnie generalnie w d*pie, więc po co mi się męczyć z nowymi rodziałami?
Znając życie nadal nie będziecie się udzielać, więc lepiej zrobię, gdy tego blooga usunę, lub zawieszę NA ZAWSZE.

Nie piszcie przypadkiem, że powinnam pisać dla siebie.
Owszem, piszę dla siebie, ale udostępniam to DLA WAS.
Ja serio mogę sobie nabazgrolić coś na kartce w zeszycie, a dodawałam rozdziały tu, by podzielić się z Wami moją ,,twórczością''
Piszę aż tak źle?
Skoro tak, to nie można było napisać, że nie podoba Wam się moje opowiadanie?

Dzięki wielkie za tak wielkie zainteresowanie mną i tym bloogiem, widzę, jak bardzo doceniacie moje starania <sarkazm, jak coś>

ŻEGNAM.

3 komentarze:

  1. Czemu? proszę przemyśl to moim zdaniem piszesz świetnie, genialnie, wspaniale, super, fajnie...mam dalej wymieniać? Jestem szczery człowiekiem, musisz to przemyśleć proszę :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Zbyt żadko dodajesz rozdzialy inni nie sa w stanie sprawdzac codziennie c,y cos nowego dodajesz...

    OdpowiedzUsuń
  3. Aha nie no spoko, szkoda że zawieszasz z powodu jakiś dupnych komentarzy bo blog jest cholernie dobry i na prawdę się w niego wciągnęłam ale ok.. tylko ci przypomnę że nie było cie cholernie długo i nie dziw się że nie którzy się obrazili lub po prostu nie chciało im się napisać czy nie zobaczyli tego rozdziału...

    OdpowiedzUsuń