piątek, 24 stycznia 2014

Obiecany imagin + sprawy organizacyjne.

Hej ! 
Pewnie jesteście zawiedzeni , że to nie nowy rozdział , ale obiecałam 
wstawić tu imagina , którego napisałam na konkurs. 

____________________________________________________
-Harry ! - pisnęłam , gdy chłopak próbował wziąć mnie na ręce.
-Powiedziałem coś - szepnął,piorunując mnie wzrokiem.
-Czy ty zawsze musisz stawiać na swoim ?! - spytałam , już lekko oburzona.
-Tak- zaśmiał się i wsadził mnie na przednie siedzenie luksusowego Range Rover'a .

Harry i ja jesteśmy ze sobą już kilka lat. Poznałam go na studiach , gdzie był typowym Bad Boyem.
Narkotyki , bójki i alkohol było u niego na porządku dziennym.
Owszem , nadal nie panuje nad agresją , ale stara się . Stara się dla nas.
Na początku naszej znajomości dałam mu ultimatum , które oczywiście niezbyt mu się spodobało ,
bo to jest Pan Styles , wieczny król wszystkiego i wszystkich.

Pomimo jego wybryków ufałam mu. Wiedziałam , że nigdy by mnie nie uderzył.
Jednak wszystko ma swoje granice , a moja niewyparzona buźka dała się we znaki.

Po dość długiej podróży przyszedł czas na postój.Wyszłam z auta , by zaczerpnąć świeżego powietrza.
Pomimo rozkazów chłopaka , korzystając z jego nieuwagi oddaliłam się , chyba zbyt daleko.

Stąpałam po szeleszczących liściach , wzdłuż małej ścieżki położonej w samym środku małego,
dębowego lasku. Przez głowę przeszły mi wspomnienia. Te lepsze , jak i gorsze.
Chwilę , gdy spędzaliśmy razem , zajadając się lodami z puszki lub innymi tego typu rzeczami.
Chwilę , gdy próbował zapanować na złością spowodowaną moim sprzeciwom.Gdy zamykał oczy , by
policzyć do dziesięciu. Jak jego żyłka na szyi niewiarygodnie szybko pulsowała.
Było też dużo momentów , kiedy był troskliwy , może nawet za bardzo. Gdy próbował
uchronić mnie przed resztą jego gangu . W tym momencie cholernie chciałam powrócić
do tamtego życia. A czemu ? To może od początku.

Od czasu , gdy Hazz dowiedział się o niebezpieczeństwie , jakie mi groziło stał się oschły
i kontrolował mnie na każdym kroku. Nie okazywał miłości , tylko trzymał mnie jak w
,,małej , szczelnie zamkniętej klatce '' . Jego niebezpieczne ego powróciło , a tego się
najbardziej obawiałam.

Odwróciłam się , słysząc kroki.
- Kurwa - przeklnęłam pod nosem zauważając idącą w moją stronę sylwetkę Harrego.
- Czy ja ci kurwa nie mówiłem , byś nie oddalała się od tego pieprzonego auta ?! - syknął ,łapiąc moje przedramie w żelaznym uścisku. Zaskomlałam cicho na jego nagły wybuch.
- Puść mnie !- krzyknęłam , jednak na marne , ponieważ chłopak jeszcze bardziej się zdenerwował.
Jego nozdrza poruszały się w szybkim tempie , a oddech stał się płytszy.
Źrenice zwężyły się i patrzyły na mnie ze złością.
-Po prostu daj mi spokój - wyjęczałam.
-Nie będziesz mną już tak dalej manipulował , rozumiesz ?! Mam dość twojego pieprzonego ego.Zawsze masz , co chciałeś. A teraz mnie kurwa puść i daj mi odejść ty egoistyczny , pieprzony huju !- krzyknęłam , na jednym wydechu.
I wtedy stało się . Uderzył mnie , a ja zatoczyłam się i upadłam zahaczając głową o pień drzewa.
Wszystko wokół wirowało , przyprawiając mnie o mdłości . Złapałam się za bolące miejsce , chwilę później dostrzegając lepką , czerwoną ciecz na moich palcach. Wtedy nie było już nic.
Ciemność.. i czyjeś krzyki.



_____________________________________________ 

+ Sprawy organizacyjne.

Jak widzicie powoli dochodzimy do 2.tys wyświetleń ! :O Za co baardzo wam dziękuje.


I mam mały pomysł , tylko do jego zrealizowania jesteście potrzebni WY.

Tak sb pomyślałam , żeby zrobić taką akcje , w podobiu do tej z Aftera.

 Wyglądałoby to mniej więcej tak :

  •  Konkurs : Kto pierwszy uchwyci screena z 3 tys. wyświetleń i wyśle go na mojego meila (one.direction.h.s.12.19@gmail.com)
  •  Później nowy rozdział
  • Jakiś konkurs (tutaj licze na wasze pomysły) 
  • Nowy rozdział. 


Myślę , że to dla was korzystne , bo będą dwa rozdziały jednego dnia ;3

Chciałabym zobaczyć , ilu będzie chętnych i czy wogóle będzie ktoś brał udział . 

Ale to na razie tylko się pytam , bo do 3 tys. wyświetleń jeszcze trochę nam brakuje ;P

Jeśli by to wypaliło ,  napiszę post , w którym będą dokładne godziny rozdziałów i konkursów.

MAM NADZIEJĘ , ŻE KTOKOLWIEK SIĘ ZGŁOSI I ROZPOWSZECHNI TEGO BLOOGA , BY DOBIĆ 3TYS. WYŚWIETLEŃ. 

Napiszcie też , co o tym sądzicie ;* ENJOY !

3 komentarze:

  1. zajebisty ten imagin <3 zdecydowanie fajnie by było gdybyś dodała 2 rozdziały jednego dnia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. imagin świetny, fajnie byłoby gdyby była jeszcze 2 część jego zapraszam do mnie http://makeyouloveme25.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ejjj!!!
    I gdzie nowy rozdział!?
    + Nie ważne czy napisze czy nie :D ty to i tak wiesz ze jest świetny :*

    OdpowiedzUsuń