sobota, 31 maja 2014

WAŻNE!

Jako, ze juz nie mam weny, czasu, laptopa, potrzebuję kogos do pomocy.

Na czym by polegała?
Pisalabym tej osobie, jak mniej wiecej ma wygladac rozdzial, ona by go pisala, wysylalaby do mnie a ja sprawdzalabym go i dodawala na blooga. W zamian bede reklamowac tej osoby fanfiction, lub co innego i oczywiscie podpiszę jej prace.

Jesli nikogo takiego nie znajde, kończe z tym bloogiem



Przepraszam Was za ten niewypal, to nie mialo tak wygladac.

Przykro mi z tego powodu, ale nie daje rady.

Wiec kazdy, kto chcialby mi pomoc niech napisze kolejny rozdzial i wysle mi go tu w komentarzu, lub na e-maila (one.direction.h.s.12.19@wp.pl)

Dzieki za ponad 10 000 wyswietlen <3

7 komentarzy:

  1. Wysłałam e-maila :))
    harrystylesfanfictionzuzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam, mój błąd :( Poczta zamuliła tak to jest jak ma się ponad 200 nieodebranych wiadomości ;//
    No więc jestem chętna do pisania rozdziałów, ale w wakacje nie mam możliwości,gdyż wyjeżdżam na dwa miesiące. Jeśli wrócę do domu z chęcią mogę wysłać tobie np. 5-10 rozdziałów na przód ;))
    Sama prowadzę blog (harrystylesfanfictionzuzia.blogspot.com). Jeśli spodoba się tobie mój styl pisania to odezwij się do mnie w komentarzu lub napisz e-maila (YMMS_Blog@wp.pl)

    Pozdrawiam xx
    harrystylesfanfictionzuzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W porządku :) napisz nastepny rozdzial na próbę, zobacze jaki masz pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie mogę pisać dalszego ciągu opowiadania.
    Dlaczego?
    Moi rodzice stwierdzili,że muszę się wyprowadzić z nimi do domu poza miastem już teraz, nie w wakacje. Jest mi niezmiernie przykro, muszę zawiesić też swoje opowiadanie na dwa miesiące. A najgorsze jest to,że nie mam nic do gadania...
    Pisać będę mogła od września.

    Przepraszam,przepraszam,przepraszam :(((
    Mogę pisać, z chęcią od września.
    Zuza z harrystylesfanfictionzuzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń